Ny policy för inköp på Systembolaget
Vi vill informera våra uppskattade kunder om att vi från och med juni 2025 inte längre har möjlighet att erbjuda tjänster där Prioritaire gör utlägg för inköp på Systembolaget.
Denna förändring beror på nya riktlinjer från Systembolaget.
Vi är fortsatt engagerade i att erbjuda er bästa möjliga service och kommer därför kunna assistera med inköp från Systembolaget genom följande alternativ.
Budservice
Ni beställer och betalar varorna online till valfri Systembolaget. Vi hämtar sedan varorna åt er.
Observera att vi behöver hämta beställarens ID-kort hos er innan varorna hämtas ut.
Standardbud
Ni handlar själva på Systembolaget, och vi kommer därefter och hämtar de redan betalda varorna för leverans.
Personlig Shoppingservice
Vi möter upp er på valfritt Systembolag eller hämtar er från ert kontor, assisterar er vid inköpet, och ni betalar själva för varorna vid köptillfället.
Vi ser sedan till att allt levereras tryggt till er önskade adress.
———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Vi arbetar också med att ta fram en smidig och säker kortlösning under 2025, vilket möjliggör enkla och bekväma inköp för företag som saknar egna kortlösningar.
Vi tackar för ert fortsatta förtroende och ser fram emot att fortsätta erbjuda skräddarsydda lösningar och kvalitetssäkrade tjänster för att möta just era behov.
Har ni några frågor eller särskilda önskemål, tveka inte att kontakta oss direkt.